WRECK-IT RALPH

Assalamualaikum & Hello.


Hari ni aku pegi tengok wayang lagi~~*jakun semacam je -,-* Kali ni tengok citer Wreck-It Ralph. Best jugak citer nih. Citer pasal game, pastu ada coklat yang sedap gila. Oreo kegemaranku pun ada, siap ada lagu Oreo lagi. Rasa nak download plak lagu Oreo tu. *sakai -,-*


Biasa tiket hari rabu murah eh~ aku baru tau. *slowpoke*Sebenarnya aku tak kisah sangat psl tgk wayang tu. Aku cuma nak makan popcorn kat GSC tu. Sedap gilau! Hari ni aku beli popcorn large, makan sorang tak kongsi pun dgn org lain. *dasar kedekut!* semangat bawak duit sendiri se-mata² nak beli popcorn. Sebabnya aku dah lama craving popcorn sampai terpikir nak beli mesin buat popcorn. wadehek!~



Pasal citer Wreck-It Ralph tu plak, sebelum citer tu start, dia tayang dulu citer Paperman. Citer Paperman tu cam bosan gak la tapi sweet kot...., kot~ Aku rasa sampai yang jenis kaki game/arcade tu sangat² patut tengok citerWreck-It Ralph ni sebab citer ni berkisahkan tentang watak dalam sesebuah game. Aku ni tak tau sangat pasal game² ni tapi aku kenal jugak SuperSonic ngan Pacman; dia macam cameo la dlm movie nih.


Lagi satu dlm movie nih, aku suka sgt Sugar Rush! Banyak manisan² mcm coklat, lollipop, coke, mentos n banyak lagi la. Cantik & nampak sedap sangat tempat dia. Kat sini lah Ralph jumpa Vanellope, si budak nakal (gangguan). 1st impression aku, tak suka tgk Vanellope ni sbb nampak cam jahat tapi rupa²nya dia lah princess sebenar dlm game Sugar Rush & bukannya Turbo. Turbo ni watak game yang jahat. Dengar name Turbo tetiba teringat ke Kim Jong Kook. *tibe je*


Btw, aku nak sho-op(show off) jap komik Lawak Kampus Jilid 16 cover depan dia ala-ala group kpop Big Bang. Komik ni bukan aku punya, adik sepupu punya dia bagi aku baca sebab aku ni pun minat baca Lawak Kampus. Ingat nak beli sebab cover Big Bang tuuu, tapi cari kat kedai tak jumpa. Dapat baca pun jadilah~ Kepada V.I.P especially Lala, korang haruslah beli komik ni ok sebagai salah satu simpanan koleksi barangan Big Bang korang. betul tak~ hahaha~

Sekian, wassalam.

7 comments:

  1. haha betul2 harus ada komik tuh tapi taktau nak beli bile harap stok masih ade ~ lawakk lah cover berlakang tuh *tergelak terbahak-bahak*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko cuba beli on9 kat website gempakstarz.
      kat dlm komik tuh ada sikit psl top, GD gn taeyang. lawak! =D

      Delete
  2. jom join contest ini hadiah RM 100 topup ..http://www.the-bloggeria.my/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html

    ReplyDelete
  3. em....buat ngisi liburan sekolah..ok juge

    ReplyDelete