Tablet Android 7" ✓

Assalamualaikum & Hello.

Tablet Android yang akhirnya berada dalam genggaman. cewahh~

Finally, salah satu wishlist aku iaitu Tablet Android 7" dah tercapai hari semalam; 10/11/2012. HOHOHO~~ =D Dah la lama aku 'mengidam' nak tablet PC android OS lepas aku jual dua² smartphones kesayangan aku. Yelah, aku rindu nak tengok video kat youtube guna smartphone/tablet. :=)

So, aku sudah plan; habis je exam STPM sem 1 iaitu pada 9/11/2012 aku nak order tablet ni. Banyak kali aku cakap n ingatkan kat abah dan tak sangka akhirnya impian tu jadi kenyataan. HAHAHA~ Aku cari kat internet je tablet yang murah² tapi kualitinya no doubt!

So, bila dah jumpa tempat untuk beli tablet ni iaitu kat website lelong n aku sangat yakin dengan penjualnya, aku pun ajaklah abah order tablet ni pada hari jumaat (9/11/2012) hari tu. Tup tup pada keesokan harinya plak tengok², eh dah sampai dah tablet yang baru je order pada hari semalam. Pantas & efisien betol seller ni, memang repect habis lah. =D

POS LAJU memang terbaik! =D

Ni kotak tablet. Okie, jangan gelak dgn nama brand dia. Ibu cakap jonix adik-beradik dengan joyah gn jongos. kemerepekan ape ntah. HAHA!

Siap berbalut dgn kemas lagi. respect.

Full set: tablet sebijik, charger, usb, user manual and etc. =)

Yeah, i got white tablet. So happy mah~~ =D

Thanks sangat² lah kat abah sebab 'belanja' aku tablet nih. Aku plan nak guna duit aku, tapi sayang lah pulok! (padahal kedekut HAHA) Lepas ni boleh la tgk video INFINITE kat dlm tablet pulak. wee~

Ok lah, sampai sini dulu. Sekian, wassalam. [^____________^]

13 comments:

  1. chukha dpt tablet baru~ nati letak wallpaper gamba HOYA XD hahaha

    ReplyDelete
  2. @Lala Halim haa, bgus idea ko tu, nti aku wat. gomawo~~ =D

    ReplyDelete
  3. @◕ D Y S H A S A H H I R ◕ inshaallah suatu hari. yg pnting isi tabung pnuh. hi3~ =)

    ReplyDelete
  4. @Zaza alhamdulillah, thankGyu²~ =)

    ReplyDelete
  5. wah..hebat la...hehe


    ***sungkyu infinite tu apa? hehe...saya suka2 jerrr letak another me tu...trademark konon2...sebab saya berubah sket dlm dunia blogging skrg =)

    ReplyDelete
  6. @Cikgu Ma haha, sungkyu infinite tu mber boygroup korea. oh, bgus2~ =)

    ReplyDelete
  7. tablet beli kat lelong ke?brape rm?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah. rm200++ tp quality low la~
      x suggest utk beli.

      Delete