Announcement: GA Lucky Blogger di-cancel. Maaf semua. :(

Assalamualaikum & Hello.


Sebelum ni, aku tak pernah inform apa² pun pasal GA yang aku buat dgn member tahun lps. Bukan sengaja tak nak update psl tu, cuma aku jarang online kat lappy. Tapi, jujur cakap since habis spm hari tu, tak tau kenapa aku jauh sangat dgn dunia blog. Sampaikan GA yang aku buat dgn member aku pun macam tak jadi je. Aku ingat nak cancel je la GA tu. Aku mintak maaf sgt² kat sape² yg join GA kitorang hari tu. Sedap² hati je aku nak cancel GA yg aku plan sebelum SPM hari tu. Tapi keadaan skrg mmg tak mengizinkan utk aku & member teruskan GA tu & pilih pemenang.

Actually, member aku & aku dah prepare hadiah GA tu, tinggal nak pilih pemenang je. Tapi ada masalah personal sikit yg menyebabkan kitorang cancel GA tu. Aku betul2 mintak maaf kat korang yang sudi join GA tu. Aku promise, next time aku akan ganti GA tu & akan committed dgn GA yg aku anjurkan mcm 1st contest yg pernah aku buat dulu. 1st contest aku sgt berjaya, ingt GA aku & kwn2 pun mcm tu jgk tapi malangnya tak dpt sambutan yg hangat. Huk3~

Itu sajalah yang aku nak sampaikan. Last word, MINTAK MAAF SANGAT² kat korang yang join GA tu ikhlas dari hati ni. Sekian dulu, salam & babai~

No comments:

Post a Comment