Amazing Spider-man Awesome!

Assalamualaikum & Hello~


Baru² ni (actually sabtu minggu lps; 07/07/2012) aku dgn member kelas, Mira, Ikah & Syak pegi starmall tgk movie. At first aku tak tau nak tgk movie apa kan, then tanya Syak, kata nak tgk Spider-man, aku pun excited la.

Plan aku kalo bleh tak nak tengok 3D, yelahkan aku ni dah la pakai spec then pakai lagi spec 3D cam susah la nak fokus nanti cehh. Tapi, sebab yang normal punya dah start 10 minit sebelum kitorang beli tiket, kitorang pun beli je la tiket 3D, tak kisahlah janji dapat tengok kan. Hehee~

070712's day. ^^

Tak ready lagi nak bergambar ni. LOL XD

Sebelum tgk movie, kitorang pegi kfc makan jap. Aku beli nasi ape ntah lupa dah namanya, then krusher oreo. Seriously, sedap & kenyang gila! Habis makan barulah kitorang pegi beli tiket. Sementara tunggu citer tu nak start kitorang lepak² snap pic kat dalam kedai aksesori.

Model hand fan. V._. 

Ikah & Syak.

Mira & me! :P

Me, Ikah & Syak.

Eiffel Tower, Paris - my dream. erkk!

The Amazing Spider-man


Mula² aku tgk citer ni macam tak dapat terima je spiderman bukan Tobey lagi. Tapi tengok sampai habis, mmg puas la dgn citer tu even spiderman org lain. Gwen Stacy bagi aku cantik sgt! *_* Balik rumah entah kenapa terdetik hati nak google psl cast citer ni. And guess what, rupanya hero & heroin amazing spiderman ni memang couple in real life & they really look sooo sweeet couple! <3

Andrew Garfield as new Spider-man

Emma Stone as Gwen Stacy

Sekarang ni mmg aku 'fell-in-love' betul la dgn cute spidey couple ni. Selalu reblog about them in my tumblr. And skrg aku mmg minat sgt² Emma Stone instead Andrew. Aku tgk kat wikipedia Andrew, he's jewish. Oo-emm, terus macam erkk.. biasalah kalo jew ni mmg sensitip sikit kan.

Sooo sweet together. ^^ <33

Tapi, bagi aku Emdrew Stonefield mmg super lovely, cutest, sweetest couple ever lah. Hope they will never break up & stay together until get married. Heheee~ Aku pulak yang over feeling. :P Nanti ada masa aku update lagi about emdrew couple sbb seriously, now I'm really in love with them! Haha~

Emdrew Stonefield <3

Ok lah, sekian dulu. Salam & babai~ :))

No comments:

Post a Comment