Mianeyo Omma!

Hello Assalamualaikum.


Mianeyo omma...
Aku melakukan sesuatu yang omma akan ingat sampai bila-bila, mungkin sampai hembusan nafas terakhir, mungkin juga di akhirat kelak!
Dan aku pun akan mengingatinya sampai bila-bila juga, diharapkan aku mengalami amnesia atau alzheimer supaya aku dapat lupakan segala perkara buruk tentang diri aku.
Kalaulah aku ditakdirkan menjadi 'buruk' seperti ini, aku nak buat ape?
Aku tak tau nak buat ape..
Jadi selamanya aku tidak akan sempurna.

Mungkin, mungkin mungkin aku adalah 'orang yang memberi pengajaran', bukan 'orang yang mengambil iktibar daripada setiap apa yang berlaku'.

Aku tak minta perkara buruk, aku cuma fikirkan/bayangkannya sebab benda tu memang/mungkin/mustahil/akan berlaku. Nauzubillah, minta semua itu dijauhkan~

Semoga Allah sentiasa mengampuni semua dosa yang aku lakukan setiap detik. Amin~ Byes, salam. [-_-"]

2 comments: