Contest Blog Saya Comel.

Hello Assalamualaikum.


Mood join contest kembali. Kali ni join contest blog saya comel *lah sangat*. Tau contest ni dari blog kak Amar yang doodle diary tu. Harapan untuk menang memang takde lah kan sebab contestant dia sumenye superb² belaka, nak² lagi kak amar punye blog memang comel yang teramat sangat. Tapi takpe lah, kita berserah je lah mana tau ada rezeki tiba² menang pulak ke kot kan. Hihik~ :P

Tag 4 orang:
Lala Halim
Hanisyaima
Lalola <-tak wujud
Hanani <-pun tak wujud :P

Ok lah tu je, byes & salam. =)

No comments:

Post a Comment