Tugasan Projek Prinsip Perakaunan 3756/3 SPM. [DONE!]

Hello Assalamualaikum!


I want to post this, tak kira, tak kira! HAHA~ Patut post tepat² pada 31/05/2011 kerana pada hari tu juga aku berjaya menyelesaikan dengan sempurnanya kerja kurus akaun yang agak membebankan ni but quite interesting kot for me. HEHE~ tapi biasalah kan aku, mana sempatnya nak update blog dengan suka hati macam orang lain, mesti post something tu tak tepat waktu macam entri sebelum ni, Kdrama The Thorn Birds, but NVM lah! :)

Jujur lah, aku agak jeles dengan member² aku yang lain yang tak perlu buat pun kerja kursus yang kusut macam akaun ni, tapi aku fikir masa depan, SPM tu. #masa depan lah sangat kan~ :P Lepas ni, tinggal kerja kursus PSV pulak. Aku berazam tinggi nak siapkan sebelum bulan Julai ni, insya-Allah. Harap dapat bantuan, bimbingan, dan sebagainya dari cikgu PSV, rakan² sesubjek PSV, dan keluarga tercinta gitu, hahaks~ #mende aku mengkarot ni?!


Btw, tak lengkap rasanya (macam spesies ucapan jeh) kalau aku tak kredit atau mengucapkan trilionan terima kasih kat semua² yang telah tolong aku siapkan kerja kursus akaun tu. Especially kat Cikgu Akaun aku, Cikgu Seh (Khairiah, Ting.4), Cikgu Norizan (Tj, Ting.5), kawan² kelas sealiran (4B, Khairiah & 5IK, Tj), cikgu tusyen akaun, ibu bapa, member² yang banyak membantu, laman web Cikgu Narzuki & Cikgu Sila dan, dan semua lah yang terlibat secara langsung atau tidak langsung.

Tanpa semua bantuan diatas, memang sangat tak mungkin lah aku dapat siapakan tugasan PA tersebut. Ok, itu sajalah kot. Kepada siapa yang still tak siap lagi tu, siapkan lah even dah deadline. Kalau nak apa² bantuan dalam menyiapkan kerja kursus ni, boleh lah tanya aku mungkin aku boleh tolong ke, tak pun korang pergi website Cikgu Narzuki & Cikgu Sila. Kat website ni memang banyak sangat info berguna pasal subjek Prinsip Perakaunan tak terhad kepada kerja kursus PA sahaja.

http://cgnarzuki.com
http://www.cikgusila.com

Diharapkan semua budak SE-PI-EM 2011 lulus cemerlang subjek Prinsip Perakaunan ni especially diri aku lah. Target A derr subjek akaun ni. HUAHA~ Ok lah, tu je. Byes, salam~ [>___<]

Salah satu kertas Prinsip Perakaunan sudah selesai. =) Lepas ni tinggal kita tunggu result SPM untuk matapelajaran PA. Struggle utk kertas 1 & 2 pulak! Cahiyok²!!

No comments:

Post a Comment