*Not in mood blogging.

Assalamualaikum & Hello.


Seriously, rasa macam sangat lama tak blogging. Kononnya busy lah kan, wekk~ Ehh, lupe lak, apa khabar sume? Lama tak nampak post update zira kan. Macam korang kisah erk. :P

Secara betulnya, zira not in blogging mood right now that's why i had no updated for a long time aite? I also have to focus on my mid-year exam yang dah tak lama lagi dah tau. Aishh, kenapa rase cam kekok je ni nak menulis? Lama sangat ke tinggalkan dunia blog.. Padahal, tak update tak update zira pon still skodeng² blog ni and baca blog² lain yang masih sempat. Maksudnya, zira still log in blogspot ni cuma tak tekan new post je, itu je pon.

Eh, kalau ada yang perasan, blog ni ada membuat sedikit perubahan, sikit je ok takde lebih². Just letak Disclaimer warn tak bagi orang copy any content in this blog without my permission lepas kejadian orang yang copy some tuto in my blog without credit me at his/her blog, ape cer? Then tak kurang ada jugak yang buta nak tiru design buruk blog ni tak pun logo tudung pink senget yang hodoh tu. Come on la guys, you need to brainwash your mind so that you'll have some respect to others rights #ehbetulkeakucakapni. *ala-ala style twitter muahahaha~

Aku tak tau nak cakap macam mana, tapi aku nak boldkan kat sini, I DO HATE COPYCATS! I mean, i hate when someone copying me from any angle of myself. #macamakubagussangatorangnaktiruaku xP Whatever lah korang say. #macamakukisahke? grr! Cuma itu je lah, perasaan benci sama dengan orang lain ni dah macam bad habit. Atau mungkin orang boleh kategorikan perasaan ini sebagai perasan? Whatever again.

Hope ada orang boleh faham la. Kadang-kadang aku rasa aku tak mau jadi best which is aku memang tak best pun dan janganlah ada orang anggap aku best. Bila ada je orang rasa diri kita best, it just like diorang wannabe orang yang diorang rasa best tadi. Ahh, pleaselah! Mintak dijauhkan benda ni semua and for sure i'm not totally best enough so please stop deem me as adorable person. What the heck, aku bajet orang anggap aku best? Please ketuk kepala lutut aku okay supaya cik zira ni sedar kembali dari 'lamunan fairytale' dia. Ciss!

Ada jugak manusia perasan macam a.k.u? Whatever you say, i dont care. One more thing, aku rasa nak ubah juga style penulisan aku dalam blog contohnya aku nak centerkan all entries bermula entri ni. Ok lah tu kan. Then mungkin aku akan bahasakan diri aku lebih sebagai 'aku' berbanding 'zira' yang kadang-kadang akan diguna pakai. Ini untuk menyelesakan aku ke arah penulisan blog yang lebih sempoi.

Kalau boleh aku nak renew my style of blogging. Making it more chummy and meaningful #bolehkeagak-agaknye? Kat sini zira nak tanya, agaknya BLOG HAHAZIRAH ni ada pembaca tersendiri ke? EEE, gelinyeww la blog hahazirah ada pembaca tersendiri, rasa tak layak langsung HAHA whatever! Tapi kalau ada pun, you guys (pembaca tersendiri BLOG HAHAZIRAH tu), rajin-rajinkan lah 'doakan Hahazirah dapat 10++ SPM 2011' maksudnya drop some comment kat bawah entri ni. Mana tau zira boleh lebih mengenali korang yang sudi membaca blog hampasgas zira yang uglyduckling ni kot. HAHAKS~

Ok, itu je lah untuk setakat ni. Point² lain kita masukkan dalam next entry lah agaknya.

Sekian dulu, salam~

2 comments: