Just feeling~

Assalamualaikum & Hello.


Aku ingat nak update blog hari ni tapi blogger buat hal. Ok lah, aku malas tulis panjang² cuma aku nak cakap; aku selalu fikirkan amir, kalau boleh aku nak jumpa dia kat sekolah setiap hari. Dapat tengok dari jauh pun okei la. Gembira rasa bila dia tegur aku. Inilah feeling yang pelik. Papepun, ini semua hanya perasaan, aku tak sayang, tak obses, tak suka kot. Entah, just feeling~

Byes, salam~

No comments:

Post a Comment