Terima kasih Lala Halim. :D

Assalamualaikum & Hello.

Entri ni special dedicated to my very-very-very superfriend, Lala. Tahu kenape? Sebab dia dah tolong aku create banner untuk Blog Hahazirah Through Heart aku nih. Aku ada suruh 2 orang buat untuk aku, sorang Lala, dan sorang lagi Syed. Yang Lala buat siap dulu, jadi aku nak ucapkan bilionan, milionan, jutaan, ribuan, ratusan, puluhan, dan se-an banyak² kat Lala kerana sudi melayan karenah aku untuk tolong buat banner blog aku.

Apalah blog ni tanpa banner buatan Lala yang superghh wallaweh. Hehee~ Comel, simple, menarik dan matching hasil banner buatan Lala ni. Lala ni memang tangan seni lah. ;D Aku suka semua artwork dia. Simple but nice. So-so adorable. Cewahh!

Nak tengok banner blog aku yang Lala buat? Haa, ni dia, kat bawah ni:



Lepas ni boleh la kita (para blogger semua) exchange banner pulak kan. Sebabnya aku dah tak letak dah exchanghe link dekat bahagian sidebar tu, nak bagi blog ringan sikit dan nampak kemas.

Kepada Lala, thanks a lot yeah! kao twice dari ko aku. hehee~ ;) .

Sekian dulu, salam. :D

8 comments:

  1. hahha comel banner tuh,, Nk ltk kt blog la.. xDD

    ReplyDelete
  2. @Izyan Qistina - waah, trima ksih sbb nk ltk kan kat blog awk. kalo awk ada bnner mcm tu jgk, boleh la sy ltk kt blog sy plak. :D

    ReplyDelete
  3. @Hahazirah hehe,,same2,, xpe la,, saya mls nk buat banner.. :)))

    ReplyDelete
  4. hello :) hahaha terharu aku :) nanty aku letak banner nih kat belog aku :) haha :) aku pun teringin nk wat satu gak :) tapi biler laa aku pun xtahu :)

    ReplyDelete
  5. @Lala Halim - alang2 tu, ko buat la skali, leh ak promote banner ko plak. :D

    ReplyDelete