Lisa Arissa!

Salam & Hello. :)

Jom berkenalan dengan para Blogger. Click gambar banner untuk ke blog Lisa. :)

Tetiba memalam ni saya nak menulis pulak lepas baca blog Lisa Arissa. Menarik la apa yang lisa buat ni memandangkan saya masih dalam 'unblog mood' ni (idea banyak tapi tulis malas).

Cerita dia macam ni, cik Lisa ni ada buat macam segmen Salam kenal para Blogger. Katanya kita tulis pasal Blog Lisa then 10 orang yang terpantas akan Lisa tulis pulak pasal blog kita. Amacam, paham dak. hehe~

***

εїз Lisa Arissa
http://diarylovelisa.blogspot.com/2010/12/salam-kenal-para-blogger.html

Kalau nak tau sebenarnya kan saya dah kenal blog Lisa ni lama dah sebelum saya jadi blogger lagi. Masa tu blog lisa lain, bukan blog dia yang sekarang ni. Macam orang lain jugak, dulu saya ingat lisa ni umur 20-an dan tinggal dekat Singapore, sebab dia asyik cerita pasal Singapore je tapi lepas dia tulis kat 'About Me' dia yang dia 'budak 94', terkezutt beruks saya. Yelahh, rupa²nya umo dia sama dengan saya. Hahaks~ :D

Since kenal dengan blog dia saya memang suka lah kat blog dia, sebab sume design blog dia comel lotei. Dari yang pink bunga² ada gambar kartun girl yang comel sampai lah banner dia letak gambar dia pulak. Tapi ada suatu yang agak saya musykil sampai skang, asal Lisa buat blog baru ea, blog lama lisa ok ape, follower pun ramai then entri dalam tu pun banyak. Tapi sekarang blog tu jadi blog tutorial kan.

Tutup cerita lama blog Lisa, sekarang bukak cerita blog Lisa yang sekarang. :) Setelah lisa membangun dengan blog yang baru, nampaknya blog lisa sangat berjaya sekarang. Banyak cerita best dalam blog Lisa ni and bagi saya Lisa ni friendly orangnya. Suka dengan cara dia berblogging, best! Saya baca je, nak komen tu malas sikit. Tapi time rajin tu komen jugak kadang². Sekarang ni saya rasa kena ubah lah perangai saya yang malas mengomen ni agaknya. :P

Ada satu yang saya suka tentang Lisa ni, saya rasa Lisa ni 'Master Photoshop'. Tengok dia edit gambar cun je, and grafik² kat blog dia sumenye lawa² belaka. Ter-iri melihat kehebatan dia bermain dgn photoshop. Hehe~ Lisa, nanti ajar saya guna ps secara pro. Basic² saya reti la nak main² dgn tool ps tu memang tak reti, hentam sajalah semua. xP

Lain-lain yang best kat blog Lisa ni pulak, Lisa rajin kongsi tips dan tutorial kat blog dia. Sometimes berguna semua tuto/tips yg ada kat blog dia macam tuto buat header, buat footer then tips kecantikan. Kat blog lisa ni pun banyak kongsi information² yang kita tak tau dan kadang² ada review pasal filem & fesyen.

Pendek kata, banyak lah benda best yang ada kat blog Lisa ni. Siapa yang tak pernah pergi lagi, boleh lah visit blog Lisa kat URL ni: http://diarylovelisa.blogspot.com. Sure korang akan suka blog lisa ni sebab first time masuk, suka tengok design blog dia yang kemas dan comel. Baca entri dia santai je takde lah kusut², kalau korang buzz dia at shoutbox, insya-Allah dia akan balas kalau tak busy, Lisa ni jenis friendly tak mungkin la dia menyepi je kalau korang tegur dia kat shoutbox atau komen. :)

Tag 5 orang untuk join benda ini (apa nama benda ni ea..hehe~) :

  1. Lala Halim
  2. Sis Mia
  3. Syed
  4. Sis Ika
  5. Mira Faqiha

Korang yang kena tag kalau rajin dan sempat join la benda ni ea, selain boleh berkenal-kenalan dengan cik Lisa ni. Hehe~

Enjoy di blog Lisa and berkenalan dengan Lisa sendiri. Sekian dulu. ^^

8 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhhh terharuuuu! sangat mendalam awk kenal lisa kan kan? serious terharu sangat!!!

    btw, nanti lisa inform ok pape nanti!

    ReplyDelete
  2. @Lisa- ehehee, biasa2 je la lisa, sy pula terharu kmbali. okies~ :D

    ReplyDelete
  3. wah...siyes...terbaik la awk.. :) sebak lisa bave niyh...

    ReplyDelete
  4. @♥..cik_mas..♥ - ahaha, takde lah. bese2 je. anyway, thanks. :)

    ReplyDelete
  5. c0ngrate dear:)neway sy da folow kamo..folow me too:)

    ReplyDelete