Edit Photo Contest

Salam & Hello.

Saya telah ditag oleh Syed untuk join Edit Photo Contest yang telah dianjurkan oleh Cik Qaseh Dalia Adelia. Unik betul nama qaseh yea. Hehe~ Ini adalah first contest beliau dan aku tengok ramai jugak yang join ek. Takpe lah, aku sekadar mencuba nasib sambil mengasah balik skill mengedit photo aku yang dah semakin tumpul.


Tarikh tutup contest ni pada 31 Disember 2010 dan pemenangnya akan diumumkan pada 8 Januari 2011. Hadiah yang ditawarkan pulak ialah topup yang masih lagi dirahsiakan jumlahnya. Syarat untuk join contest ni boleh baca kat sini*sila click.

Baiklah, kat bawah ni adalah gambar cik qaseh original dan gambar selepas mendapat sentuhan daripada photoshoap koman aku. Ngee~


Sebelum diedit.


Selepas diedit.

Opss, kena tag 4 orang pulak. Oklah, saya nak tag member² terdekat saya lah. :P

  1. Lala Halim
  2. Cikyam
  3. Syed
  4. Efah

Itulah saja yea. Sekian, trimas. :)

8 comments:

  1. hik2 pic kite lah..salam singgah dear..tq juin

    ReplyDelete
  2. @Qaseh dalia adelia - yeap, sy guna pic cik qaseh je sbb sy xde pic lain. hrp diterima. :) ohh, tq and welkam. :D

    ReplyDelete
  3. wah ! agak bez . tp xde sape nk tag .. haha . :D
    zirah , lawa blog . keep it up ! :D

    ReplyDelete
  4. @Azrul Arm - yeap, contest ni best sbb kena edit2 pic ni, my feveret. hehe! oh, xpe la, kalo x kena tag pun still bleh join, jom la join rmai2. :)
    tq2. :D

    ReplyDelete