25 things, fact or goals about me again (tag by Cik Nuna)

Salam & Hello.

Saya ditag lagi. Kali ni oleh MisZ Nuna merangkap my besties. :) Rasa macam pernah jawab tag ni, agak sama dengan tag lagi satu yang pernah ditag oleh Lala Halim tapi yang ni versi lain sikit. Hehe~ Apapapun, enjoy menjawab tag ni lebih² lagi bila tentang diri sendiri.

Syarat tag:

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it's because I want to know you more.

25 random things, facts or goals about me, Hahazirah

  1. I'm a girl.
  2. 16 tahun 2010, next year 2011 17 tahun, SPM candidate.
  3. Currently stay at pahang, daerah mana ahaks². :P
  4. Birthday 14/10/1994. 
  5. Masih lagi SMA candidate until dapat result nanti.
  6. Selalu tengok cerita pasal doktor kat tv tapi cita² tak ke arah tu.
  7. Lahir kat KK, Kelantan, membesar kat pahang nanti hidup dan mati tak tau lagi.
  8. 4 tahun jadi budak KIS, tahun depan (2011) insya-Allah tidak lagi. 
  9. Suka mengdesign apa² saja janji berkaitan dengan me-reka.
  10. Suka fotografi kot, DSLR? ikut orang je kot.
  11. Berharap habis SPM nanti boleh ambik lesen.
  12. Start blogging pada Julai 2009 tapi secara seriusnya Oktober 2009 tepat harijadi aku dan time PMR abes.
  13. Tak reti control marah jadi janganlah jentik emosi aku.
  14. Nak gemuk lagi sikit kalau boleh.
  15. Makan banyak manapun still keding, nak buat macam mana? ada tips anyone?
  16. Suka lukis bentuk heart ♥.
  17. Emotional, sensitif, mudah keluar air mata.
  18. Suka memasak kot.
  19. Suka basuh kain kot sebab tiap² hari basuh kain keluarga.
  20. Online dah menjadi rutin bukan lagi hobi.
  21. Benci sesialnya kat copycat, eh tak baiklah pulak.
  22. Layan semua drama dari pelbagai negara di seluruh dunia janji cerita tu best.
  23. Sangat suka senyum, ok itu sangat tipu. :P
  24. Tak peramah kot tapi tak bermakna aku sombong. Kalo rasa aku sombong sila terajang perut aku sekarang. xP
  25. Nombor feveret aku 14 sebab itu tarikh lahir aku, muahaa~

Tag 25 orang? Sori aku malas nak tag. Sesiapa nak jawab tag ni, silakan. :)

No comments:

Post a Comment