Ailyl Mystery GiveAway!

Salam & Hello! :D

Heyy, ini adalah post tentang Give Away dari Cik Ailyl Rozanna sempena birthdaynya akan datang 2 Disember ni (Wahh, birthdaynya sehari sebelum birthday my truly friend, Mira Ezam, 3 Dec. ^^).

Saja nak try masuk give away ni lagipun sebelum ni mana pernah masuk apa-apa giveaway pun. Kiranya macam ini first try la. hee~ :)


Ok, di atas ni adalah gambar doodle yang telah diedit, dimake-upkan dan dicomel-comelkan oleh saya. (^_^). Saya pilih warna baju pink sebab saya tau cik ailyl addicted dengan warna pink kan. Lagipun warna pink memang sesuai dengan cik ailyl yang cute-mute ni.

Seluar pulak kaler pink cair atau rose, konon-konon nak matchkan dengan baju yang kaler dark pink tu la. kasut pulak warna biru cair lepastu tali kasut tu buat ala-ala warna pink (tapi saya rasa tali kasut tu macam tak jadi la. "--).

Untuk warna kulit muka doodle ailyl, saya tak tau nak pilih kaler ape jadi saya buat je la kaler brown tu sesuai dengan warna kulit cik ailyl yang putih. Saya letak eyeshadow kaler pink jugak and sedikit blusher yang tak berapa nak jadi. hehe~ Lipstick pulak takde la sebab nak nampak natural look. ;)

Warna rambut doodle ailyl pulak saya buat hitam pekat. Mula-mula nak buat warna rambut ailyl yang sekarang ni, coklat perang tapi try mix tak jadi. Buat terus la kaler hitam lagipun comel ape kan kalau rambut ailyl kaler hitam. (^_^)

Ok dah siap describe dah why saya warnakan doodle ailyl macam tu. hee~ Anyway, saya join give away ni pun just for fun lagipun boleh jugak saya bermain dengan photoshop setelah berkurun tak sentuh ps ni. hehe~ :)

16 comments: