4B dan Fb.

Salam & Hello.

Siapa kata budak kelas 4 Bukhori skema and nerdy?. Tak tepat dan tak betul langsung. Aku rasa 4B tahun ni best apa, gempak la jugak walaupun sikit. Tapi part yang paling best, hampir semua budak kelas 4B ada facebook tau. Yang takde aku rasa cuma sesuku je kot.

Mari aku kenalkan budak² kelas aku secara random. Kalau nak detail tu korang berkenalan lah sendiri dengan tuan empunya badan. Hehee~

4b2010
Atas dari kiri: Matun, Nadiah, Tiqah, Nik, Zureen, Nofa, Kamalia, Hidayah, Farah, Hajar Azhari, Liyana, Aina, Syuhada, Nurul, Rakha.
Tengah dua dari kiri: Jannah, Syakirin, Amin, Amir Arsyad, Aiman, Kholil, Izzat, Ariff, Haikal, Hikmah, Saeirah, Yasmin.
Duduk dari kiri: Badiuzaman, Khair, Akim, Muhaimin, Ustazah Zaleha, Syida, Atin, Hajar Azam, Ainaa.
Tiada dalam gambar: Sharifah, Ayu, Harman.

Muhaimin sebagai Ketua Kelas
Syida sebagai Penolong Ketua Kelas (PA Muhaimin. Hehee~)
Ainaa sebagai Bendahari
Jannah dan Hahazirah sebagai AJK Keceriaan
Hikmah satu-satunya Pengawas Pusat Sumber
Ada 6 orang KP (Kepimpinan Pelajar/Pengawas) dalam kelas.
Yang lain tu penyeri 4 Bukhori. :D

Dan budak kelas 4B yang ada facebook pulak ialah... Hehehe~ Boleh click nama diorang untuk ke fb diorang. ^^

4B Lelaki yang ada Facebook

1. Aiman
2. Akim
3. Khair
4. Ariff
5. Muhaimin
6. Amin
7. Amir
8. Kholil
9. Wan
10. Haikal

4B Perempuan yang ada Facebook

11. Ainaa
12. Nik
13. Zureen
14. Ayu
15. Syuhada
16. Hikmah
17. Nofa
18. Liyana
19. Hajar Azam
20. Syakirin
21. Hahazirah
22. Yasmin
23. Kamalia
24. Syida
25. Hidayah Manis
26. Tiqah
27. Nurul
28. Jannah
29. Hajar Azhari

4B yang masih tiada Facebook atau bakal ada

30. Harman
31. Badiuzaman
32. Nadiah
33. Matun
34. Rakha
35. Saeirah
36. Aina
37. Sharifah
38. Atin
39. Farah

Sekarang boleh nampak kan, 29/39 orang yang ada fb. Maknanya, tinggal lagi 10 orang yang tak buat fb lagi. Tapi dengar cerita diorang macam nak buat tapi tak tau lah bila. Nanti kalau diorang buat insya-Allah aku akan masukkan nama dan fb diorang kat sini. :)

Oppp tak lupa jugak 4B ada buat group khas 4 Bukhori Batch 2010 kat fb. Semangat betul... tapi layan je lah diorang. Hehee~ Boleh click link bawah ni kalau nak pergi ke group tersebut.


Hemmm, nak aku ceritakan 'keperibadian' diorang sorang² tak? Malas la pulak, lagipun aku bukan kenal sangat semua dak kelas aku tu. Tau tak satu fact tentang aku kat dalam kls 4B ni, aku tak pernah cakap dgn sorang pun lelaki kat dalam kls aku. Hahaha~ Tak caye? Tak caye sudah tapi inilah kenyataannya.

Kat bawah ni pulak coordinate kelas 4B.


Ok lah cukup sampai sini dulu post aku pasal 4 Bukhori ni. Tahun ni dalam sejarah tak buat jamuan pun. Geramm laa, tak pernah miss buat jamuan kelas tapi tahun ni tak cukup masa. Yelaa, busy dgn SMA katakan. Apa-apa pun, All the best result SMA kat semua budak kelas 4 Bukhori. Hope result kita semua gempak yea. Majulah 4 Bukhori. Huahaha~ :D

No comments:

Post a Comment