Malas 2

Salam & Hello.


Hah, baca betul² quote kat atas tu.. Itulah aku yang betul² punya. ngehngeh~
Ok², bukan itu cerita sebenar. Lagi sekali aku malas. Aku sudah decide untuk biarkan semua ni (blog) dan kembali pedulikannya lepas aku habis SMA. Lantakkanlah awwak blog buruk tak berbaju badan hitam putih tak kemas macam ni. Hahazirah peduli apa hah?! HAHA.

Entah apa sebenar aku buang masa ni. Penting sangat ke blog ni sampai aku tak boleh lupa pikir pasal dia haa?? Lagipun, so far blog ni tak buat duit lagi untuk aku jadi tak pentinglah sesuatu yang tak masyukk, tak gitu. huhu~

Lepas ni seriously wa cakap lu wa takde masa pikir pasal benda tak penting macam ni. Wa ingat wa akan buat short update bersiri je lepas ni. Alaa.. maksudnya tulis tak beria, tulis sejengkal, tulis tak panjang berjela-jela, tulis pendek, ringkas tapi padat. Itu dia short update. Nantikannya dalam masa terdekat ni. Chiouu~

psstt: sponsored image above from here and here.

2 comments: