Introduce "Freebies".

Salam and hello to all.


Hari ni aku telah wujudkan satu page baru iaitu Freebies. kiranya untuk post pertama berkaitan dengan freebies ni, aku nak introduce apakah yang dimaksudkan dengan freebies di blog zirahazirah ni. :)

Seperti yang sedia maklum, takkan orang tak tau maksud freebies kot. Maksud freebie kalau tengok dictionary english-malay bermaksud benda/barang yang diberi secara percuma (tak formal). Oleh itu, aku pun ada juga hajat nak bagi anda² semua freebie yang saya ada la. heehe~ ;)

Nantikan lah kemunculan freebies² tak seberapa dari saya ya. aku cuba untuk terus mengupdate bakal² freebies aku tu. Peace! :D

2 comments:

  1. wah best la ade benda free ni..tenkiu dear..

    nak mintak tolong jawab tag buleh

    ReplyDelete
  2. haha, welcome. ok², sy dah jwb tag tu. thanks ya bg tag. :)

    ReplyDelete