Award dan Tag.

Saya dapat award dari cik Alia Laila. Thanks ya. :)

A - Saya perlu memilih kawan kawan saya yang cantik blognye. Pendek kata , berkenan di hati
B - Ada lagi syarat syarat nya. Jika sesiapa yang telah terpilih perlulah melakukan perkara perkara ini
1. Buat entry pasal award ini.
2. Copy badge 'Beautiful Blogger Award'
3.Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut.
4.Senaraikan 10 blogger penerima award yang baru.


Untuk semua blogger. korang punya blog semua cun, serious saya cakap. :)

dan sambil tu saya ditag oleh cik zafirah. terima kasih. :)

adakah anda rasa anda hot ?
i dont think so.

bila kali terakhir anda makan piza ?
lama dah jugak itupun ihsan dari kawan abah saya. hehe~ :P

lagu terakhir anda dengar
tiap² hari mesti saya dengar lagu jadi tak pasti apakah tajuk lagu terakhir saya dengar.

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
berfikir dan berusaha menjawab soalan tag ni.

selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa ?
terpulang kepada orang yang panggil saya tu.

tag 8 org lagi

  1. Lala Halim
  2. Ayma
  3. Anum
  4. Cydot
  5. Dieyna
  6. Fateen
  7. Miappleista
  8. Nurika Jianie

siapakah no 1 kepada anda ?
kawan saya lorh. dia ada blog jugak. dia partner saya. kami khawin kat facebook ke? :P

katakan sesuatu mngenai no 5
saya suka blog dia. dia peramah, ehh sambil tu terima kasih sudi follow blog saya. ya. :)

no3 ada hubungan dgn siapa ?
dia takde hubungan dengan sesape buat masa sekarang. dia nak exam besar. kalau dia ada siap dia, tau la saya kerjakannya. :P

bagaimana pula dgn no 4?
blog cydot antara favourite saya. dia top blogger dan terima kasih jugak sudi follow blog saya. peace. :)

pesanan buat no 6?
fateen. dah lama pulak tak chat dgn dia kat ym. eh pesanan yea.. all the best spm tahun ni yeap. :)

kata2 cinta untuk no2
koi sayang aok. hahaha~ kau lah syarikat naungan ku. kau takde, roda aku tercabut. serius weii. :P

no7 dan no8 ada persamaan
ada². mereka sama² comel dan mereka friendly. saya suka mereka. :)

berikan 5 yg anda tau tentang org yg tag anda?

Asilah Zafirah.

  1. saya baru kenal dia jadi tak tau sangat. hehe~
  2. tapi saya tau dia sangat expert dalam bidang kecantikan.
  3. jangan lupa pergi blog dia banyak tips kecantikan sesuai untuk orang macam saya yang tak berapa peduli soal itu. haha. :P
  4. ummm, saya tau dia guna browser mozilla firefox. betul tak? hehe~
  5. kakak zafirah yang manis. :)

persamaan kmbing dgn lembu ?
mereka haiwan ternakan, banyak persamaan yang boleh didapati di kedua haiwan ni tapi saya bukan lah tempat untuk anda tahu semua ni. :P

perasaan anda buat tag ini ?
saya dalam keadaan gembira. peace. :)

ok, sampai sini saja. jay chou dulu. :)

4 comments:

  1. Breep Breep !
    Hai Zirah . Eh yang nama fateen tu saya ke ?
    Kalau salah , Ah matilah aku HAHAHA

    ReplyDelete
  2. yeapp.. betul tu. saya tak kenal fateen lain selain dari fateen. cehh, takde lah. fateen lah tu. hehe~ ;)

    ReplyDelete
  3. Thanxxx~ But I'll copy it to my blog later. Sorie2! Busy cikit.. But, really thanxxxxxxx~ ^^ <3<3<3

    ReplyDelete