Kita jumpa cuti 2 minggu nanti. peace! =)

Salam sejahtera semua. :)

aduhh, penat pulak rasanya blogging ni ya. semalam siapkan first award aku. mencabar juga ya menyiapkan award ni. heeh~ emm, ok la, sebenarnya aku tulis entri ni sebab aku ingat nak bawak diri dalam masa 2 minggu ni. bukan merajuk ke atau pape ke. tapi sebenarnya, aku nak berehat buat sementara waktu ni. tambah² pula sekarang adalah musim peperiksaan.

hemm, aku start exam last week. tau tak, mid year exam kali ni berlangsung selama 4 minggu (hampir sebulan tu!). termasuk subjek booth+akademik. *siapa tak reti sebut perkataan booth sila sebutkan seperti berikut: "bu-us" ok. ;)

ini lah jadual peperiksaan aku. mula² exam booth baru akademik.

Booth

13 Mei - TF & HD
14 Mei - TA & FQ
18 Mei - NS, BG & MN
19 Mei - AN & IN

Akademik

20 Mei - BM1 & BM2
21 Mei - BI1 & BI2
24 Mei - MM2, MM1, SEJ1 & PSI1
25 Mei - SEJ1 & PQS
26 Mei - PSI2 & SC1
27 Mei - SC2 & EA1
31 Mei - EA2
1 Jun - MT2, MT1 & BAT
3 Jun - PA1
4 Jun - PA2

Banyauk kan pak cik, mak cik, tuan puan, adik-beradik. ahhh, rasa nak lari je dari jawab pekse. tapi takpe, kuatkan semangat. i  examination. *sedang membuat pembohongan besar. haha! x)

ohh, btw, sebelum mengundurkan diri aku nak ajak teman semua jom main pac man kat google sempena PAC-MAN's 30th birthday. kalo tengok homepage google sekarang macam kat gambar bawah ni and kalo rajin atau takde benda nak buat tu sila-sila kan lah main pac-man kat image google tu. ngeh²~ ;)


Mentor 4


eh, aku suka lah kat ila protege joe & shaq protege mas idayu. mas idayu punya protege mesti menarik perhatian kan. contohnya macam black dan sekarang shaq pulak. tambah² lagi shaq tu orang klate. *apa kaitan dgn org kelantan pulak? haha~ alohh, org klate kan semangat kenegerian diorang kuat mesti la ramai supporter gitu. pandai je aku. takpe lah, ini just pendapat aku je kan. :P ila pun best jugak. :)

ok guys, time's up. saya dah nak pergi dah ni. insyaAllah kita jumpa masa cuti 2 minggu bulan jun nanti yop. masa tu saya dah abes pekse, boleh relax sikit oyehh. ok, selamat tinggal. assalamualaikum. pecae! :D

5 comments:

  1. ila memang best.. .tapi yang nynayi hihop lagu kawa nciptaan dia sendiri tu pun gak ...fuiyo...hahaha

    ReplyDelete
  2. oo.. yeke. x pasti la yg mana ek? haha~

    ReplyDelete
  3. Good luck! Kurangkan pac man ya. hehe ;)

    ReplyDelete
  4. ila tu cun dohh. kan kan? :D

    ReplyDelete
  5. @MEDIHA OMAR - thank you. ya, sy akn kurangkan pas man. sbenarnya sy mmg jrg main pun. haha~ :D

    @syue - betul. seetuju 100%. keep support her. *tiba je. hehehe~ ;)

    ReplyDelete