zirahazirah@formspring.me


http://www.formspring.me/zirahazirah

see title kat atas tu? yeahh, saya baru buat formspring.me pagi tadi. hehe~ tengok orang ramai buat, hati ni pon teringin jugak la nak buat. ;) lepas ni boleh la anda² melawat formspring saya and ringankan jari anda menaip soalan kat saya yeww. hihi~

sepantas kilat jugak saya terus delete shoutbox yang saya rasa tak jalan langsung. hishh! *beria je aku delete shoutbox lama, buat shoutbox baru, tapi shoutbox tak ramai yang buzz. mungkin sebab saya letak kat tempat yang tersorok kot. huhuhu~ biar la.. saya bukan kisah sangat dengan shoutbox tu. -_-

Selain tu.., ummm, perasan tak yang wajah blog saya ni sedikit berubah la. emmm, bukan layout tapi theme warna. dulu kan warna kelabu, sekarang saya tukar jadi ala-ala colourful gitu. emmm, saya tau buruk; tapi tak kisah lagi sekali oke. :)

emmm, malas la nak bagitau pasal ni. takpe lah, saya bagitau jugak. dulu saya kata tak nak tukar url, kononnya serabut la ape la. last² ari tu saya nekad jugak nak tukar. saya takut url idaman saya ni diambil orang. hohoho~ so, ecspecially kepada my follower (cehh, bajet ada follower jeh!) kalau korang sudi, refollow me back. tapi kalau tak buat pun takpe. saya tak mengharapkan pun. hehehe~

No comments:

Post a Comment