Zirahazirah Compact Blogger Template

Yess, my first template sudah publish. orang ramai boleh guna template yang aku guna sekarang. letih aku edit code dia nak bagi mantap la kononnya. huh, whatever. bukan lah template asal aku sebenarnya tapi sebab aku sayang sangat dengan compact template nih, aku abadikan dia jadi free blogger template. mana tau nanti, kalau aku rasa nak guna balik ke compact template nih, aku tak payah susah² cari code untuk template nih sebab aku sudah save untuk kegunaan masa depan aku (kononnya la! :P) dan para blogger semua. huhu~


Berminat untuk menggunakan blogger template di atas? sila download XML Document bagi template ini. Click button download dibawah.


Selepas selesai download, pergi dekat blog anda > Dashboard > Layout > Edit HTML dan browse file XML tersebut dan upload.

Sebenarnya this template just basic je. kalau siapa nak menambahkan kecunan template nih, korang just pandai² la edit code HTML yang tersedia kat situ. part ni jangan tanya aku sebab aku pun tak tau nak cakap macam mana. muahaha~

2 comments:

  1. zira
    mcm mane nak letak layout sndiri ?

    ReplyDelete
  2. nak letak kena upload la lepas download tu

    ReplyDelete