Satu Perkataan; T E R K I L A N .

Ohh.. hemmm, aku terkilan. sungguh terkilan. sangat terkilan. masih terkilan. ya, aku terkilan. aku terkilan kerana aku masih terfikirkan tentang pilihan aku sekarang. ingatkan aku sudah pasrah dan ikhlas tentang itu, tapi hakikatnya aku masih memikirkannya dan masih berharap terhadapnya. aku, aku sungguh iri dan cemburu terhadap orang yang seakan-akan menunjuk bahawa dia one of  pure sc course student (act mereka tidak, aku yang beranggapan begitu.) *maaf. :(

aku tak percaya aku adalah budak akaun not science. tapi nak buat macam mana. nasib tidak menyebelahi aku. aku terfikir dan memikir; ini bukanlah jalan yang patut aku lalui, ini bukanlah jalan ke tempat yang ingin aku tujui. ini adalah jalan yang mungkin patut aku lalui dan tujui kerana mungkin ini lah yang tersurat dan ditakdirkan untuk aku. tapi hati aku masih terkilan. terkilan sebab aku tak dapat apa yang aku nak, apa yang aku impikan. tapi hati ku juga tertanya-tanya; apa betul jalan yang aku lalu ini? apa betul ini yang memang ditakdirkan untuk aku? nafsu ku membalas; ahh, layan je la. kau tak mungkin jadi seperti apa yang kau impikan. kau di dunia realiti, bukan fantasi yang kau cipta di dalam khayalan dan angan kau. ya betul! betul apa yang dikatakan tu. aku di dunia realiti. aku tak mungkin jadi seperti yang aku inginkan. tapi, aku masih boleh jadi seperti apa yang aku inginkan jika aku berusaha dan bersungguh untuk jadi orang dalam fantasi tersebut. yeahhhh~ pasti boleh!


walaubagaimanapun, hati ini tetap terkilan dan keliru.

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.


huh! pedulikan perasaan terkilan ku itu.
mari bukak cerita baru. tadi aku baru lepas edit satu gambar. aku ambil dari ..........
hasilnya seperti diatas.
masih mentah dan yaa tak lawa. biasa la tu. hehe. pedulikan.
janji aku gembira dapat siap satu daripada 100+ gambar yang aku harus edit.
wee~ harapkan aku dapat mengedit semua gambar ye. hehe. ;)

2 comments: