i ♥ both minho.


hei semua orang, saya ada satu pengakuan untuk dibuat iaitu; sekarang saya sudah jatuh minat sama minho shinee atau nama manjanya mino. wee~


saya start minat dia masa saya tengok mv shinee - ring ding dong. dalam tu dia kelihatan sungguh comel. actually, saya tertarik sama rambut dia. rambut dia bagi saya; sangat² cantik! yeahh~

saya berterima kasih kat kawan saya, zureen kerana mengenalkan saya dengan K-pop. sebelum ni saya just minat drama² korea yang menyentuh dan menarik hati. kini saya semakin minat kearah dunia entertainment korea seperti boyband, girlband, variaty show yang kelakar, dan apa² jelah. hee~

secara kebetulan, inspirasi saya jugak turut meminati minho. actually, saya tak pasti adakah dia minat minho yang sama dengan saya? hemmm, tak tau la. tapi, ingin saya tegaskan disini, saya langsung tidak mengikut atau meniru dia meminati minho. saya meminati minho kerana reason(s) yang tersendiri. antaranya ialah, saya paling suka rambut minho yang ala-ala kerinting dan berwarna coklat tuh. bagi saya, rambut dia cantik dan cantik lah. bukan kerana wajahnya yang comel dan mempesonakan tu. sebelum tu, saya tak tahu pun orang yang berambut ala-ala kerinting dan berwarna coklat tuh ialah minho dalam mv ring ding dong tersebut. saya ingatkan minho adalah yang berambut pendek berwajah babyface tu. bila diberitahu oleh rakan² serta akak saya, baru lah saya tau, yang saya minat itu lah minho.

hemm, sebenarnya lagi sekali, sebelum² ni saya tak suka pon minho. tak tahu kenapa. yang saya suka ialah lee min ho. hehehe~ lee min ho a.k.a gu jun pyo dalam Boys over Flowers, itulah yang saya minat. kebetulan nama mereka berdua hampir sama; Choi Minho dan Lee Min Ho. menarik kan? kedua-dua pun saya suka. ohh, minho and min ho, i love both of you. muah³. ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment