editing request, siap sepenuhnya!

Cuti² ni banyak jugak aku terima editing request walaupun aku masih mentah dalam bidang ni. tp disebabkan untuk memenuhi keinginan mereka (tak nak la kecik kan hati kawan. hehe~) dan memenuhi masa terluang aku, aku terima sajalah. hehehehe~ dibawah adalah antara hasil² kerja ku dan orang yang merequest nya juga ada sekali. hee~


Hidayah a.k.a Hana.

Hana mintak aku snap pic dia and aku sarankan dia edit pic dia. then aku tolong la dia edit pic dia.


browney pinky whitey - aku suka pic ni coz nampak soft kan but slack sikit lah coz ada part² yang comot. aku tak wat kemas² la (ape la aku nih.).


Klik³ - tiga pic digabungkan sekali. aku crystallize kan background tu sebab background dia hodoh la. hehe~


twins - dua pic ni emmm, aku sekali kan then buat nampak cam kembar gitu. tak pasti la jadi ke tak. ohh, colorful background tu look funny kan? haha~

Eyema

Pic² ayma ni memang dia bagi khas untuk aku edit. dia nak edit banyak² dalam satu gambar, then, gambar gerak, dan yang lain terserah kat aku.


Ayma banyak - pic ni perfect sangat coz pic dia masuk dan hasilnya menjadi (bagi aku la.).


EYEma - tak reti edit pic ni so aku buat sesimple yang mungkin dan aku masukkan gambar mata sempena nama EYEma dia tu. hee~


Cinta eyema - haha, tau² la kan pic ni tentang apa. "love is blind", mesej yang ingin disampaikan menerusi pic ini. ;)

Farhie

Farhie mintak aku buat lagi sekali page dia. kali ni aku buat memang betul² punya. tak ambik layout dari mana² pon. plus aku edit sikit² pic dia untuk dipamerkan di page dia. hehehe~





Page Myspace Farhie - hitam dan berwarna-warni temanya.



Farhie is me - pic kat page farhie.


Nama Farhie - nama farhie untuk diletakkan di sebelah kanan page dia.


Navigation Home - gabungan antara nama farhie dan navigation pictures.


Navigation Pictures - diletakkan disebelah nama farhie.

Bro Farhie

Farhie pon mintak aku edit kan page untuk adik dia. aku tak tau adik dia nak page dia mcm mana, so aku edit ikut suka aku aje la. tapi nasib baik, design aku diterima (tak banyak complain loh.). huhuhu~



Page Myspace Bro Farhie - tema page ni Checker kot, sebab warna dia hitam putih then banyak kotak².


pic ni memang da sedia ada kat about me dia so aku tak alihkan la pic ni. hee~

Bella

Bella pon mintak saya edit dia punya page. actually dia suruh aku wat banner atas page dia guna pic dia, tp disebabkan hati aku ni baik (cehh, perasan!), aku tukar sekali background dia kasi mantap sikit. haha.



Page Myspace Bella - Papan Coklat.



Banner Page myspace bella - wow! coklat sihh! hehe.



Background page myspace bella - background dia aku buat kaler coklat sudah. siap!

Anas

Anas pon tak terkecuali mintak aku edit page dia. hehe. dia suruh je aku buat camane pon janji aku rase smart. page anas ni senang tau na edit tak banyak kerenah so senang sikit kerja gue. hehe~



Page Myspace anas - hitam putih, cantik la pulak warna hitam dan putih ek. hee


Pic at page anas - pic ni sedia ada kat about me dia than aku edit sikit², aku letak gambar anas kat pic ni (pandai² je aku ni.). haha!


Background page myspace anas - actually, background ni warna lain but aku change kaler dia nak kasi sama warna dgn tema warna page anas. hehe~

ok, cukup sampai disini editing request aku. lepas ni aku rasa malas la nak terima request lagi. capek deh asyik duk mengadap photoshop dan myspace. hahaha. x)~

4 comments:

  1. Haha..editing memang menyeronokkan...Tapi penat...waaahhhh..

    ReplyDelete
  2. KizZ - tau takpe. lebih² lagi mata la yg paling penat. haha.

    ReplyDelete
  3. woa...sy0knya tau ilmu hmtl nih..T0T

    ReplyDelete
  4. @miss lyianne - yeap, best sbb dpt main2 dgn code ni then dpt hasilkan sesuatu yang memuaskan hati kita. :D

    ReplyDelete