aku mahu se7en, bukan vista.

Hari ni lagi sekali ibu ngan abah pegi format laptop. uhh, katanya mahu masuk window vista sebab vista boleh baca banyak ape tah. tapi kan, aku tak mahu vista! pokoknya, walau apa² pun, aku tetap tak mahu vista. mungkin sebab aku dah terpengaruh cakap² orang supaya bencikan vista sebab vista ni sengal lah, ape la, dan benda² buruk pasal vista lagi la. ho³. *maaf vista. :P Yang aku mahu sebenarnya win7, yang sedang hangat dipasaan sekarang. tapi nak wat camana, ram atau yang sewaktu dengannya tak cukup besar untuk menampung se7en, terpaksa la ambik vista saja. Black kata kalau still nak tukar se7en, boleh dapat sebijik laptop agaknya. huh. nasib², terpaksa la aku berlapar se7en. tapi takpe, memandangkan komp/win7 bukan keperluan aku buat masa sekarang, aku boleh terima apa² saja yang terjadi. mungkin nanti aku dah abis belajar, da ada segala²nya sendiri, aku boleh dapat lebih dari se7en. *mungkin.


Anyway, sekarang layan saja lah vista. lepas ni tutup komputer. hehe. ;)

No comments:

Post a Comment