Urrmmm, contact button da siap.

assalamualaikum w.b.t. (tetiba baik pulak da). rasanya suda lama x bukak komp walaupun baru 4 hari kot tak bukak. haha. x kisah la, bukak x bukak, sebab aku tau aku pasti akn bukak punya kalau di izinkan Allah.

oh ya, berkenaan tajuk di atas yang agak (aku tak tau nak cakap ape..), aku mau beritau yang aku da siap buat contact button yang direquest oleh sahabat aku, sue. pertama sekali aku nak mohon maaf sebab aku lambat siap ini contact button dgn masa yang ditetapaka. bukan apa, sejak dua menjak ni aku banyak tugas yang harus diselesaikan. tambahan pula, banyak perkara tanpa aku duga telah berlaku. sooo, tak dapat la aku siapkannya dgn masa yang ditetapakan. mintak maap yep.


tapi, tapi takpe skang da siap dan cik sue da boleh ambik da. kat bawah ni hasil contact button yang aku buat. walaupun agak buruk (ya, aku tau hasil kerja aku selalu buruk dan hodoh..), contact button ni masih boleh digunakan. tulisan dia jelas kan dan warna dia pon agak colourful. (yeu la tuu.. :P)







ok macam biasa, sesiapa pon boleh guna contact button ni. kalo ada yang berminat just copy code tu then cari perkataan FRIENDIDHERE. letak friend id korang kat perkataan tu. faham kan? da biasa buat kan. hehe~ credit?! tak perlu lah. aku takde mood la nak main credit2 ni. so, korang selamat. haha. xD

*kepada sue, sory yap lambat buat. busyyy sgt (alasan!). hehe~ harap awk puas hati dgn contact button tak seberapa ni. heee~

wasallam.

No comments:

Post a Comment