2012



Hari ni semua tahu filem 2012 ditayangkan hari ni. siapa yang pergi tgk eh filem ni p.w. aku teringin jgk nak tgk filem ni sbb nampak cam best je kan. tp syg, kat temerloh ni mana ada p.w lah. haha. kesian. aku teringin nak tgk citer ni sebab dia berkisar tentang bencana dunia atau lebih serasi panggil kiamat kot. huhu. aku cari la sedikit sebanyak info pasal filem ni. dan ada la sedikit maklumat yang aku tau tentang cerita ni seperti sipnosis, pengarah n etc.

first time tgk trailer movie ni woww, aku excited giler tapi mana malaysia? haha. sempat lagi. dasyat btul la org ni buat movie pasal ni. tp bagus jgk sbb kalo tgk cerita ni mungkin (insyaallah) boleh kasi org insaf kot. tapi xpe la, papepon mari tgk sedikit review tentang ini movie 2012.


Sipnosis;

Filmed by Roland Emmerich

Never before has a date in history been so significant to so many cultures, so many religions, scientists, and governments. 2012 is an epic adventure about a global cataclysm that brings an end to the world and tells of the heroic struggle of the survivors. (faham sendiri la, malas translate. hehe. :P)

ok la, kalau nak tahu lagi pasal film ni pergi la kat sini banyak info pasal movie ni; http://2012-movie-trailer.blogspot.com/

2 comments:

  1. tngk cite ni cepat.....!!!! best
    hehehe.selamat bekenalan

    ReplyDelete
  2. Zat; ehehe, tingin gak nk tgk citer ni, tp sini xde pw la. haha. tggu kuar tv je la.
    slmt brknln jgk. :)

    ReplyDelete